Kızlar Merhaba! Ben ikili tarama testi verdim nt sonucu düşük 1.92 fakat yaş faktörü cut off çıktı 1.50 endişelendim haliyle..bi etkisi olurmu down sendromuna..üclü tarama testi yaptırcam tabıkı fakat basına böyle bişi gelmiş arkadaşlar varsa lütfen bana bişiler söylesın istemsizce ağlamak geliyo telaslıyım.doktorumda çok ilgili değil detaylı bilgi vermiyor.kendınce veriyolütfen bna bilgi verin