Tecrübeli anneler varsa aranızda bir sorum var
Ben travel sistemle ilgili olumsuz yorumlar sonucu kabin sistem bebek arabası aldım ama şu anda çok mutsuzum kafam çok karıştı Hala iade sürem varken bana yardım edin yaa 😕 travel araba için 2 yaştan sonra kullanılmaz dendi kilo olarak ve bacak boyu yüzünden, kabin aldım ama kabinde de puset yok şimdi ayrıca puset mi alacağım ? Puset şart mı ? Almasam hastaneye falan götürürken nasıl taşıcam ? Port bebe al diyorlar ama çok çirkin geliyor bana. Yani anlayacağınız daraldım nolur bir fikir verin yaa