Murvetdundar 15+3 haftalık hamileyim bende. Benimde kanamam oldu ilk ayda. Progestan kullandım hala da kullanmaya devam ediyorum. İlk haftalarda bende hep yattım seni çok iyi anlıyorum. Her an tekrar olcakmıs gibi geliyor. Devamlı tedirginim. İçini ferah tut. Eğer nasipse sağsalim kucagımıza alırız. Ben su an gündelik hayatıma devam ediyorum.
ama bu kanama olayında kanamanın yeri,içerde kanama alanı varmı,hematom mu var sebebi çok önemli.
sigarayıda hiç içmesen daha iyi değilmi canım. En azından azalt biraz. Senin ve bebebiğinin sağlığı için.