saadet_0441 Arkadaşlar 8+5 haftalık hamileyim karnım belim ağrıyor arada normal mi bide karnım az büyümüş
Hafise saadet_0441 agrılar normal ilerleyen zamanlarda bile oluyo maalesef adet olcak gibi . Karnınızda 15-16 gaftaya kadar hep gazdan şişicek maalesef sonra iniyo kendiliğinden