Blossom00 Kızlarr devlette kan pıhtılaşması için kan aldılar ama kromozom için yapmadılar çok doluyumuş onuda ayrıyetten özelde yaptırıyım dedim doktor yönlendirmesiyle daha uygun oluyormuş izmirde oturuyorum böyle yapan var mı