Merhaba , bugün kontrolüm vardı.36+3 , doktor sancılarımım basladıgını ve bebegin kanala girmeye
basladigini söyledi. Önümüzdeki hafta vajinal muayneni yapalım , duruma göre alabiliriz dedi. Bebek 2900 gr . Ertelemek icin ayaklarımı dikip yatıcam , bebege kilo aldıran seyler ve biraz daha ertelemek icin dikkat etmem gereken seyler konusunda yardımlarınızı bekliyorum.