İyi günler hanımlar.
Osmaniye de güvendiğiniz ve gittiğiniz doktorlar kimlerdir öğrenmek istiyorum.
ilk kızım da İbni Sina Hastanesi nde Eda Demir’de Sezeryan ile doğumum oldu. İkinci gebeliğim ve doktor konusunda kafam çok karışık.
yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻