Kızlar selam,
Sağlık ocağı tetanoz aşısı yapmadı bana. Şu anda 18 haftalığım. Kendi doktoruma yönlendirdi. Kendi doktoruma ise 24.haftada gideceğim ilk doz için. İnternette genelde 20.haftada ilk doz 24.haftada 2.doz diyor. Ama ben bu durumda 24.haftada ilk dozu vurulabileceğim.
Geç kalmış olur muyum?
Bunum bir zararı olur mu? Aranızda bu kadar geç aşı olan var mı?