Selam kızlar öncelikle hic korkmayın hiç bisey hissetmedim desem inanır mısınız ve ikinci doğumum nasipse biraz titreyerek gittim ama doktorum batikon sürdü bakti sonrasında kahverengi gelebilir akıntı ama korkma batikondan dedi ve normal doguma müsait olduğumu söyledi çokta mutlu oldum gerçekten ilkte normaldi ama dikiş izlerinin hala durduğunu söyledi çünkü ilk dogumumda dikişim coktu bunu kendisine de söyledim o yüzden muaniye etmek istedi zaten ne ağrım var ne sancım eli gerçekten çok hafifmiş ❤🤲 açıklık yok sanırım onunla ilgili bisey söylemedi çünkü olsa söylerdi diye düşünüyorum haftaya kontrol var tekrar inşallah o zamana kadar dogururum 😂 Kısacası korkmayın hiç hiç birşey olmuyorrr ❤