Mutlu01 Bende 39+4 de Sezeryan oldum 22 günlük olduk bile tavsiyem ise nekadar sakin ve kafan rahat korkusuz girersen okadar rahat geçer ameliyatın ben sanki hiç ameliyat olmayacak gibiydim gülerek ve dua ederek girdim yine gülerek çıktım asla o psikolojiye girmedim.