Gizemylmz1 Kızlar merhaba 7 Nisa’nda sezaryen Doğumum var fakat anestezi şekilinde çok kararsız kaldım daha öncesi sezaryen Doğum yapan anneler sizce en iyi anestezi yöntemi hangisi hangisinde daha rahat ederim deneyimlerinizi paylaşırmısınız . ☺️❤️
Esrelf Gizemylmz1 sipinal tabiki. bebeğini doğar doğmaz hemen görüyorsun. Uyanmaya çalışmak gibi bir derdin yok. Erken yemeye içmeye başlıyorsun🌸
Zehra1993_ Gizemylmz1 bende 2 genel aneztesi oldum 3. Hamileliğim spinal düşünüyorum benim ayılma zamanı geç oluyor kendime gelebiliyorum spinal de de korku olacak ama bakalım nasıl yapıcaz bende de soru işareti
AkdenizBeyza Gizemylmz1 Tabiki spinal doğar doğmaz onu görmek onun her ihtiyacında kendinde olmak ne kadar güzel bişey kaçırmak istemezsin emin ol. Doğumhane de bebeğimle fotoğrafım bile var daha ötesi olabilir mi şimdi İkinciyi bekliyorum kısmetse oda spinal. 👍🙏🌸
Gizemylmz1 Esrelf Bende o şekilde düşündüm doktorum nedense baş ağrın çok olur vesaire şeyler söyledi kararsız kaldım 🥺
Esrelf Gizemylmz1 ben migreni olan birisiyim. Zaten 3 litreden fazla serum takılıyor. Sen ağızdan sıvı alıyorsun. Kahve içiyorsun, ağrı kesici yapıyorlar. Baş ağrısı çok olmuyor. Yani bende öyle oldu. 🤗 bebeği de hemen emzirirsiniz🌸
Deryayurt Gizemylmz1 Benim ilk doğumum spinal olmuştu ikinciyide spinal düşünüyorum nasipse bence kesinlikle spinal 🙋😊
annelikseruveni Gizemylmz1 spinal oldum ben spinali öneririm😊 doğar doğmaz bebeği görmek harika bişey🌸😍
Msd26 Gizemylmz1 spinaldr anne bebek teması daha hızlı oluyor. Diğerinde kendinize gelme süreniz vs olduğu için biraz uzayabiliyor. Spinaldede zaten cok heycan korku yasarsanız rahatlatıcı ilaçlar verebiliyorlar ama en güzel kendinizi sakin tutup sonucu düşünmek en etkili yöntem bence bu😁