Merhaba kızlar 2.kez bu konu ile post açtım kusura bakmayın. İlk kez hamilelik geçiriyorum ama sanırsam düşük olacak dün ara ara çok az açık kahve leke geldi kesildi. Bugün de sabah geldi sonra öğlen açık pembe Bi leke geldi peçeteye. Azönce de yine böyle geldi hafif ağrı var karnımda adet olacakmışım gibi. Yarın 4 hafta olacak tam doktor 2. Kez betama bakacaktı pazartesi 121 çıkmıştı. Ne yapsam yarını mı beklesem acile mi gitsem çok üzgünüm 😞 kusura bakmayın lekenin fotoğrafını attım istemeyen bakmasın
https://resimlink.com/T4Q9tuar