35+2yiz iğne batması gibi baskılar hissediyorum diye doktora gittim banada suyu biraz fazla o yüzden baskıları hareketleri çok hissediyorsundur dedi, gebeliğin başından beri hareketleri canımı çok yakıyor ve hiç durmayan bir bebek ama bunun suyunun fazlaligiyla alakali olduğunu söyledi banada. Bende anlamadım her doktor farklı bisey söylüyor canım sen içini ferah tut sağlıkla kucağına alırız bebeklerimizi inşallah 🙏🏻