38 + 4 günlük hamileyim ama ne sancı ne de bir ağrı hiçbir şeyim yok sadece arada bir yokluyor dün de çatı muayenesi oldum açılman yok çatı müsait dedi. daya çarşamba gel bir bakalım yine dedi doktor.Peki böyle giderse sezeryan mı olurum acaba ? Doğumu tetiklemek için neler yapmalıyım?