ozlemak42 Nefes34 ne söylediler canım 8+4 veya 8+5 Hafta 2 ay oluyor 30 31 olarak hesaplarsak günleri o yuzdende en mantıklısı hafta olarak hesaplamak
030215 Kızlarr bende size bsey sorucam 🌸 8+3 oldum bende ama cok aşırı derece halsizlik yatma ıstegi var bulantılarım fazlalaştı sizin nasıl geçiyor 🙏🏻
[silindi] 030215 ay canım aynı valla garip şeylerden tiksinir oldum süt normalde en sevdiğim şeydir her içtiğimde kusuyorum hep yatmak istiyorum
030215 [silindi] Bende oyleyım herşeyden tiksinir oldum bi de ilk gebelik eşimde endişelenmeye başladı bsey mi var acaba dye sizlere sorıyım dedım ınanın evde yatmaktan cok sıkıldım
[silindi] 030215 valla ben eşimi yanıma bile yaklaştırmıyorum bide sigara içiyor ben kullanmıyorum kokusu o kadar ağır geliyor ki doktorum 3-4 ay bitince rahatlarsın dedi bekliyorum
030215 Funda2735 Funda2735 En güzeli o olur heralde ilk bi kere hissettık mi bu çektiklerimizi hep unuturuz 😂🌸
Seda344 Böyle yazılanları okuyorum. Bende 8 haftalık hamileyim ama hiç belirti yok. Acaba hamile değilmiyim ben 😂😂