Kızlar bende hamilelik sürecinde pandemi süresince ücretsiz izin kullanmiştim.Şimdi doğum rapor parami kod 28 nedeniyle alamıycağımı söylüyorlar bilgisi olan var mi ?Aslında alma hakkım var çünkü 90 günlük sigorta prim günüm var 6 yıldır çalişiyorum aynı şirkette yardımcı olurmusunuz