Annesininkuzusu01 merhaba ben 87 ile hamile kaldım ilk 2 ay şımarıklığımdan bebeği kullanarak her canımın istediğini yedim ve 90 oldum. 2. aydan sonra çıkarmaya başladım, 6′ya girmek üzereyim hala 91,5-92,5 arası gidip geliyorum. ilk aylar şımarıklık yapmasam 2 kiloyla kalırdım belkide 🤦🏻♀️