Nurgul_-_27 benimde sağ kasığım ağrıyodu yürürken kaldıramıyodum nerdeyse doktora söyledim normal bunlar bebek büyümeye başladığı için dedi magnezyum flan vermedi norml gördüğü için dinlendikçe geçti bidr sade soda içiyorum her akşam bi tane unutmazsam oda işe yarıyo yada çok şiddetliyse doktorunuza danışın magnezyum yazdırın