serenty_123 Minik_kalplim_ benimde çok oluyordu söyledim doktora normal dedi meğer tiroit yükselmiş şimdi ilaç kullanıyorum rahatladim
Minik_kalplim_ Semamehmet gece başladı ve şuan kötüyüm göğsüm acıyor bunalıyorum 😓🥺nefes alamıyorum sanki noluyo ki 🥺
Minik_kalplim_ Semamehmet şuan ağrım var batmalar başladı kasığımda ateş bastı bian doktora gitmeli miyim 😭😭😭😭😭
eliffkrts Minik_kalplim_ aynı şekilde hafif batmalarım var, göğsüm yanıyor ve nefes almakta güçlük çekiyorum özellikle geceleri
Minik_kalplim_ eliffkrts sanki göğüs üzerime yatmış gibiyim damarlarım acıyo sanki öyle bi acı var az öncede kasığımda bişeyler parçalandı sanki bıçak gibi korkuyorum
eliffkrts Minik_kalplim_ kanamanız yoksa korkmayın ben doktoruma sordum kanama olmadıkca sıkıntı yok dedi bolca dinlenin özellikle kendimizi cok yorduğumuz zaman batma daha çok oluyor :/
Semamehmet Minik_kalplim_ doktoruma sorduğumda bana normal demişti kasık ağrım içim göğüs ağrısıda herhangi bi acı vs yoksa ağrısı normal çünkü yapısı değişiyor çok fazla ağrı çekiyorsan görün doktora için rahatlar ☺️ Ama bende özellikle kaşık ağrısı sanki bıçak saplıyolar gibi oluyordu nefes darlığı çarpıntı hepsi bir arada çekilmiyor ama geçiyor 🥰
eliffkrts Minik_kalplim_ evet akıntı cok oluyor ama o da iyi bir şey rahim büyüdüğü ve kendini temizlediği için akıntıyla gidiyor gayet iyi durumdasınız bence korkmayın bende öyle oluyorum bazen😅😅