Benimde ayrıntılı ultrason da kafası bir hafta küçük dedi ama kız olduğu için doktor normal olduğunu söyledi. Erkeklerin kafası biraz daha iri oluyormuş kızlarınki de küçük oluyormuş onun dışında herşeyi normal ve uzun bir bebek olacağını söyledi. Eğer cinsiyeti kızsa korkma ama erkekse bilmiyorum doktoruna sor istersen.