humeyra-du Kızlar,33 haftalık hamileyim ama her sabah yesem de kusuyorum yemesemde. Şu 2haftadır çok fazla olmaya başladı.Mide bulantısı ilaçları hiç kâr etmiyor,benim gibi bu durumu yaşayan varmı neler yapıyorsunuz?
icedearth humeyra-du genelde kuru gıdalar yiyorum ben midenin tutması daha kolay oluyor sanırım su içtiğim veya sebze yediğim zaman çıkarıyorum geçmiş olsun
ug_fa-3diplomalianne humeyra-du ılık süt , elma, sarı leblebi canım bu üçünü de dene inşaeAllah birinden biri iyi gelecektir