celikbebeklerr 27+3 gunluk gebeyim, bugun pozitif oldugumu ogrendim. Bebeğime bi şey olur mu, hareketlerini kontrol ediyorum surekli. Hastalığı cekmek onemli degil de bebeğimin sağlığını düşünmeden edemiyorum
Nurr_1 celikbebeklerr hamilelikte atlatan birçok insan var umarım Hafif geçirirsiniz çok geçmiş olsun
ipekkizim22 celikbebeklerr bende geçirdim ama bebeğe bir etkisi olmuyor diye biliyorum aksine bebek anneyi koruyor ve vücut daha dirençli oluyor.Baş ağrım olduğu için parol verdi doktorum sadece onu içtim ve tabi bol bol meyve ve su tükettim.Çok geçmiş olsun size🙋🏻♀️
islimkry celikbebeklerr Allah şifa versin. Belirtilerin nelerdi ? Bende dünden beri kendimden şüpheleniyorum da
[silindi] celikbebeklerr yakınımda 2 3 kişi oldu 20 30 haftalar arasında canım korkma Allahın izniyle bir şey olmaz yiğenim sağlıklı doğdu çok şükür. Vitaminlerini aksatma dirençli tut kendini meyve sebze yemek tüket bol bol su iç
celikbebeklerr islimkry sag olun. Dun sabah boğazımin sol tarafinda hafif bi ağrı hissettim hemen gecti burnum tikandi sonra akmaya basladi. Normal grip belirtisi test verdim bugun başım sırtım ağrıyor öksürük basladi bir de.