Pelin__1 Merhaba güzel anneler. Cumartesi günü ayrıntılı usg için İhsan Doru’dan randevum var. Gidenlerden bilgi alabilir miyim memnun kaldınız mı? Rapor, cd, renkli görüntü veriyor mu? Teşekkürler şimdiden 🙂
Esrelf Pelin__1 isterseniz veriyor. Ayrıntılı bakıyor hem size hem bebeğe. Sonrasında herşeyi açıklıyor ve sizin sorularınızı yanıtlıyor.
burcu_0828 Pelin__1 bende ihsan beye gitmeyi düşünüyorum çok güzel yorumlar duydum, sizde gittikten sonra görüşlerinizi paylaşır mısınız ? Tam olarak kaçıncı haftada gidiyorsunuz?
Merineri Pelin__1 ben de yarın İhsan Doru’ya gideceğim ☺️ Saat 11 de randevumuz. Biz de 20+2 olacağız yarın 😍
Pelin__1 burcu_0828 Ben 21.haftada gidiyorum. 20+2 olacak. Uygun olduğunu söyledi doktor. Hatta kısıtlama olduğunu için aradım sağ olsun bana izin belgesi hazırlayıp watsaptan gönderdi😃 Cumartesi günü gideceğiz, yorumumu burada paylaşırım 😊
burcu_0828 Pelin__1 cumartesi günü de bakıyor mu kısıtlamadan dolayı olmaz diye düşündüm ama öğrendiğim iyi oldu çok teşekkür ederim 🥰 yorumlarınızı da bekliyorum 😊
Pelin__1 burcu_0828 Bakıyor evet, izin belgesi yolladı bana. Biz ığdır’dan gideceğiz çevirme vs olursa göstereliö diye istedik😊
Merineri Pelin__1 🙏🏻 inşallah. Çok heyecanlıyım ben, acaba yüzünü görebilir miyim diye 😍sizin cinsiyetiniz ne?
Pelin__1 Merineri Erkek canım 💙 Sizinki? Benim kendi doktorum her kontrolde renkli görüntü veriyor ve en sevdiğim kısmı o minnacık da olsa görüyorsun, artık büyümüşlerdir iyice😊
Pelin__1 Merineri Gittik canım ancak döndük malum yol uzun 😃 Memnun kaldık biz, çok detaylı inceledi sessizce😬 Herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür 🤲 Siz naptınız?
Merineri Pelin__1 biz de memnun kaldık, yarım saat inceledi ve çok şükür bir sorun çıkmadı, yüzünü göstermemesi dışında 😅 Sizin adınıza da çok sevindim ☺️
Pelin__1 Merineri Bizimki de çok zor gösterdi ben de çok diretmedim hocayı uğraştırmamak için kendi doktorum veriyor nasılsa diye😃 Çok sevindim sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 😊