Erogluiremm Arkdaslar ben hamile kalıyorum ama bir türlü çocuğun kalp atışı oluşmuyor embiriyo kese de gözükmüyor ve kürtaj oluyorum ne yapmayalım bu konu da fikri olan yazabilir mi
2pati1baby Erogluiremm genetiğe gönderilmeli embriyolarınız ve genetik taramalı tüp bebek yapılması gerekir
Zezeeeyyldrm Erogluiremm kan pihtilasma testi yaptirdiniz mi belki pihtilasmaniz vardir benimde ilk hamileligimde kalp atimi bebek olusmadi kurtaj oldum sonrasinda pihtilasma testi yaptim pihtilasma oldugunu ogrendim simdi hamileyim gunluk igne kullaniyorum sende pihtilasmana baktir..
Erogluiremm 2pati1baby yumurtalarım ve ovulasyonum da yavaş ilerlediği için çocuğu gelişimi de geç oluyor bekleyelim dedi ama daha önce de bekledim kürtaj oldum oluşmadı kalp atışı
2pati1baby Erogluiremm sürekli kayıp yaşamamış sonunda da müdahale edilip alınması çok yıpratıcı ,çok fazla beklemeyin yine hüsrana uğrayıp psikolojinizi bozmayın ,her kürtajda rahim zarar görüyor 😕tüp bebeğe yönelin
Stmom Oncelikle gecmis olsun fakat kese yok bebe yok embriyo icin kürtaj yapmalarının sebebi nedir? Olan birsey yok ki ya kendiliğinden yada igne ilac yoluyla düşmüyor mu?
Stmom Erogluiremm kaçıncıya ayni şeyi yaşıyorsunuz doktorunuz herhangi bir yönlendirmede bulundurmadi mi?
Zezeeeyyldrm Erogluiremm kadin dogum doktoruna gidiyosun iki kaybin oldugunu soyluyorsun sadece kan tahlili veriyorsun 10 veya 15 gun sonra sonuc cikiyor. Ben devlet hastahanesinde yaptirdim 10 gunde cikti iyikide yapmsim 1 hafta sonrada hamile oldugumu ogrendim igneye basladik
Kediannesi123 Erogluiremm bazen kan da pıhtılaşma oluyor bebeğe kan akımı zayıf olduğu için kalp atışı oluşmuyor yada sonrasında duruyor