Meryemcakmak01 Merhaba park beşiğin içine tavsiye edeceğiniz uyku seti varmı acaba 🥰❤️ Ayrıca link veya resim atarsanız çok sevinirim😊
12oe Meryemcakmak01 ya ben internetten falan baktım 300-400₺ bişeyler yazıyor. Hani beşiğin etrafına süngerler falan varmıs ne bileyim fazla gibi geldi ben yorganını yastıgınu aldım zaten yatak için çarsafınıda aldım bi etrafına yüzü falan carpmasın diye yastık sünger gibi bişey konulcak onada o kadar para vermek istemiyorum😁
Meryemcakmak01 12oe valla bende öyle düşündüm uyku seti gereksiz gibi 😀 yorgan yastık bide nevresim takımı almayı düşünüyorum en azından yarın birgün farklı nevresim takımı alır değişik değişik kullanırım 😂
12oe Meryemcakmak01 aynısını bende dedim yani sanki cocuk ne anlayacak takımdan😁 gayet şık güzel nevresim takımları var zaten. Hatta 70×110 bulursanız nevresim takımı banada paylaşın lütfen
Emsare 1 yaşına kadar çocuk yorgan yastık kullanmayı doktorlar önermiyor, uyku tulumu giydirebilirsiniz