Kızlar aman diyeyim e nabızdan bakmayın normal dışı sonuçlar kısmında yer alıyor 2 gün ağladım bebeğim için doktorumuz 1 haftada ancak çıkar ben bakacağım demişti ben tabi merak edip baktım çok anlayacakmış gibi normal dışı yazması bile bitirdi beni neyse ki yavrum sağlığında 🥺