Annem le temas ettık 3 gun once annem bnden gıttıkden sonra belırtıler baslams dun test vermıs kzlar bgun pozıtıf cıkms bende gırıp vs belırtı yok eklem agrısı vardı onuda hamılelıkden dolayıdır dıye dusunuyorum gecıren varmı bebege bıaey olurmu 34 haftmdayım