Gzmmm94k 38+2de akşam 10da yattım 11de karın ağrım başladı. Şiddetli karın ağrısı şeklinde kabızlık gibi ishal gibi ağrı olur ya öyle gibi. Yani tarifi yok. Belimde ve kasıklarımda ağrı olmadığı için sancı diye düşünmedim. Ama öyle çok ağrıyordu ki Bi gidelim iğne falan yaparlar ddm eşimi kaldırdım 3de hastaneye vardık 6.44de bebeğim kucağımdaydı 😅 ebe herkesin sancı şeklinin farklı olduğunu söyledi yani illa da kasıklardan belden gelmesi gerekmiyormuş. Ayrıca o güne kadar nst lerde hiç sancım çıkmıyordu. Yani sonuç olarak mutlaka Bi doktora görünün. İnş yavrunuz vakitli ve sağlıklı Bi şekilde gelir kavuşursunuz 🐣