İlk doğumumda meraktan elde yıkadım beyaz sabunla, ütüledim bütün kıyafetlerini ama bebek deterjanı almadım. Doğdu kıyafetler yıkanacak normal deterjanla yıkadım hiçbir alerjide oluşturmadı. Biraz büyüğünde bütün renkli çamaşırları hepsini birlikte yıkadım. Hiç ayrı çamaşır yıkamam. Şimdi yine hamileyim ve aynısını yapıcam. Herşey kimyasal, alerji olmadığı sürece nasıl yıkıyorsam öyle devam edeceğim.