Zgkn123 7 de gidince açıklığa bakıldı lavman yapıldı sonra nst ye bağlandım. Bebeğin kalp atışları çok hızlıydı o yüzden serum taktılar sakinleşsin diye. O sakinleyince suni sancı için serum takıldı. Baya iyiydim sancı gelince rahattım. Doktorum daha sende sancılar net başlamamış gülmenden belli dedi 😂 sonra 11 gibi suyu patlattılar sancılar o zaman başladı. 12 gibi ben dayanamamaya başladım ağrılara eşimi aldılar içeri masaj falan yaptı ama kâr etmedi. Saat 4 e kadar ağla ağla kötü oldum halim kalmadı. Yalvardım sezeryana alın beni diye ( ben doktoruma yalvarsamda ağlasamda sakın sezeryana almayın demiştim 🙈) açıklığa bakıldı 3-4 cm di hiç ilerleme yoktu bebekte daha yukarıdaydı. Doktorum eşime daha doğum sancıları başlamadan halsiz düştü ıkınamaz napalım demiş ki eşime sezeryan istiyorum diye ağladığım için sezeryana alalım artık demiş. Sonra bana sakinleştirici serum takıldı sancı falan kalmadı 😂😂 gerçek sancılarım değilmiş gerçektende 🙈 sonra sezeryana alındım dedim dünya varmış şükürler olsun 🙈😂