Kızlar dün sonuç almaya hastaneye gittim ultrasonla bakıldı şuan 9 haftalık ama orda 7 haftalık gözüktü ve kalbi atmıyo denildi akşam saatlerinde de bir iki damla kanamam oldu ve başka bir hastanenin aciline geldim 6+6 haftalık bir gebelik normal olarak kalbi atmayabilir dedi biz bu kadar küçük gebelikleri sonlandırmıyoruz sadece kanama alanın ve düşük riskin var sürekli yatıcaksın 2 hafta sonra da polikliniğime kontrole gel dedi moralim aşırı derece de bozuk böyle bişey başına gelen varmı