Ebruuuucn1 Kızlar 35+3 haftalık gebeyim bugün belimde böyle sızlar tarzda batma sancısı geliyor bu sizde de oluyor mu normal mi ? Yani daha öncede oluyordu ama bugün daha çok oldu
BurcuLice Ebruuuucn1 canım takip et pozisyon değiştirince geçiyor mu kaç dakika bir kaç saniye oluyor artık yavaş yavaş böyle olması normal zaman azalıyor sağlıkla gelsin inşallah
Ebruuuucn1 BurcuLice ya böyle sancı tarzında değilde batma hissi iğne batıyormuşcasına bende pek anlayamadım açıkçası
BurcuLice Ebruuuucn1 banada oluyor ama akşamları saniyelik sanki karınca ısırığı gibi hazırlanıyorlar ☺️