[silindi] Doktor 13-14. Haftada kıza benziyor 2 haftaya kesinleşir dedi kızdır değil mi büyük ihtimalle değişme olurmu ?
Esma19 [silindi] [silindi] banada öyle dedi bacağını açmadığı için tam göremedim dedi bende değişir mi acaba diye merak ediyorum🙈
Ayse-45 [silindi] Ben dün gittim 11+3 deyim %99 kız dedi ☺️doktor bebiğin bacak şeklinin durusundan bile bilirmiş seninde büyük ihtimal doğrudur
Minik_kalplim_ [silindi] bnde o haftalarda öğrendim sen kız gibi düşün dedi bnde diyorum değişirmi ddiye🥴
Emeltt Ayse-45 bende 11+3 de gttgmde erkek gbı dedı.. yarın gıdecegım yarın 13+5 ıkı hafta snra gelırım hocam dedm dayanamam bn dedm🤣 bakalm ne dıyecek
Asyaayaz1 Bacak arasını gördüyse kesin kız diyebilir cnm ben 14 de öğrendim kesinmi diyede iki kere sordum kız demişti 22 hafta olduk değişmedi
[silindi] Asyaayaz1 kesin demedi kıza benziyor iki haftaya kesinleşir dedi inşallah değişmez Allah’tan tek isteğm ,😳🥺😄🥰
Emeltt [silindi] kız derseeeee😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ruyamda oyle gordum kontrle gttmde kız dıyordu hayırlısı olsn saglıklı olsnda
[silindi] Yaman02 ayyy inşallah bizimkide öyle olur ya çok tedirgin oluyorum yine Allah’ın bileceği işte tabi