Laydaysel Ben ilk öğrendiğimde 5.6ydı günden güne yükseldi keseyi gördük ama doktorlar 190 200lü değerleri görmedikçe kesin hamilesin diyemiyorlar
Laydaysel supermommm Beta değerime 2 günde bir baktılar 5.6,17,64,198 diye artmaya devam etti hemen hemen 10 gün sonra görebildik keseyi 5+1 de daha kalp atışı yok haftaya randevum 7 haftalıkken bakacak doktorum
supermommm syazkaannn01 ne kadar süre sonra arttı ya canım senin yani o deger den ne kadar sonra kese gördün
Mlk8 supermommm henüz çok yeni gebeliginiz bir kaç gün bekleyip tekrar test yaptırın cunku yeterli artış olmasi önemli sağlıklı gebelik olup olmadığını anlamak icin eger değer 2 katından fazla artmissa ozaman sağlıklı bir gebelik denebilir.hayirli olsun bebeginiz🌸
Yenianneadayii supermommm 32den 2 gün sonra 84 çıktı doktor kan tahlili bir daha yaptırma dedi ama ben dayanamadım 6. Gün tekrar baktım 1465 çıktı canım
Yenianneadayii supermommm valla ben 6 gün sıkabildim dişimi sende yaparsın şimdi 5 gün daha sıkacağım dişimi 😂 valla çok sabretmemiz gerekiyor çook