Benim 6+6da göründü yani 7 hafta diyebiliriz. Hem bebeği hem de kalp atışını gördük. Bir hafta öncesinde 5+6da sadece kese vardı. Ama doktor henüz bir şey demek için erken haftaya tekrar gel dedi. İsterseniz bekleyip gidebilirsiniz. Bazıları olumsuz konuşmuyor ama bazı doktorlar hemen kürtaj lafını açıyor.