ebru_d_ Merhaba kızlar ben 7 haftalık hamileyim ama geç döllenme olduğu için daha küçük sanırım çünkü henüz kalp atışı duyamadık, ben şimdiye kadar hiç folik asit kullanmadım bugün doktora gittim folik asit kullandin mi dedi hiç kullanmadım dedim tamam sana vitaminler yazalım dedi ben vitamin ve folik asit yazdı sandım ama tek vitamin yazmış, eczaciya folik asit kendim mi alsam ne yapsam dedim dedi sana özellikle şunu kullan demediyse kullanmana gerek görmemiştir dedi öyle sizce kullanmalı mıyım besinlere dikkat edip o şekilde besinlerden mi almalıyım bilemedim
Demetslt ebru_d_ verdiği vitaminde buyuk ihtimal folik asit vardir o yuzden bi daha verme gereği duymamıştır. Verdiği ilacı araştırın icinde ne olduğunu
gunsa1 ebru_d_ ben de hamile kalmadan bir kaç ay önce folik asit almaya başladım.ilk muayeneye gittiğimde doktor bu folik asit sana çok fazla diyerek vitamin içerikli bir folik asit önermişti hiç sormadı bile ne zamandır kullanıyorsun diye. hamileliğim boyunca vitamin içerikli olanla devam ettim ve bırakmam gereken zamanda bıraktım. İhtiyacınızı karşılıyordur emin olun 🙋♀️ Hatta şu an vitamine geçtik vitaminin içinde de az miktarda olsa da folik asit var 😊
CigdemSenol ebru_d_ Folik asit en önemli şey. Ben hamile kalmayı düşündüğümde kullanmaya baslamistim. Kwsimlikle kullanmalısın.
Asyaayaz1 Neden öyle bişey yaptı anlamadım cnm verdiği vitaminde folik asit vitaminleri varmı kontrol ediniz çünkü gebelikte ilk 3 ay dolana kadar doktorum gebeliğin en önemli şeyin folik asit olduğunu söylemişti canım
ebru_d_ Asyaayaz1 Bende anlamadım folik asitte yazdı sandım ama öyle bir şey yazmamıştı bu vitaminin içinde folik asit 0.8 mg bulunuyo yazıyo yeterli oluyor mu hiç bilmiyorum
ebru_d_ Demetslt 0.8 mg folik asit diyor içinde bulunanlar kısmında ama yeterli olur mu benim de hiç bilgim yok o konuda ya ayrica almam mı gerek acaba
Asyaayaz1 ebru_d_ folik Asit varsa yeterli olarak görmüştür canım kullan tabiki bu süreçtede kaşar peyniri ıspanak balık süt yumurta yoğurt ve ceviz tüket🌸
Agnesmom Hamilelikten önce 3 ay hamilelikle birlikte 3 aya kadar kullandırıyorlar canım benim doktorum bu şekilde bilgi vermişti . Folik asit bebeğin gelişimi için çok önemli
ebru_d_ Agnesmom hamilelikten önce hiç kullanmadim aslında hamileligimide 6. Haftada öğrendim ama Doktora gittiğimde adetim çok düzensiz olduğu için 6 haftalık gibi değil de daha yeni daha küçük dedi geç dollenmedir dedi öyle
Sevval4 Ben aldım fakat o aylarda yoğun bulantım olduğu için içmedim doktorum olabildiğince gıdadan beslenmemi zaten daha uygun görmüştü bende öyle yapmaya devam ediyorum
ebru_d_ Sevval4 Peki hangi besinleri nasıl ne kdr tuketiyosunuz acaba 🙏🏻 bende bu vitaminin yanı sıra o şekilde mi beslenmeliyim bilemedim de
Sevval4 ebru_d_ ayva ,domates, yeşil yapraklı sebze,ot , hurma,bezelye, mercimek,bulgur,dana ciğeri , fındık fıstık kurubaklagiller sentetik vitaminden çok daha iyi olduğunu düşünüyorum canım herkesin fikri kendine yinede 🙏
Agnesmom ebru_d_ Bebek planladığımız için ben kadın doğuma gitmiştim bilgi sahibi olmak için oda bana folik asit başlatmıştı direk o zaman söylemişti hamilelikten önce 3 aya kadar kullanabilirsiniz diye ordan biliyorum 🤗 Bence kullanmalısın 🙋🏼♀️
ebru_d_ Cigdem-e doktora kullanmadığımı söyledim ama şunu kullan falan demedi bana işte 🤷🏻♀️ vitamin falan yazmış
ebru_d_ Sevval4 çok tşk ederim o zmn bu süreçte bunları tüketmeye daha çok ozdny göstereyim ins yeterli olur ya benim de çok bilgim yok çünkü bu konuda 🙏🏻
ebru_d_ Agnesmom Doktora kullanmadığımı söylediğim halde şunu kullan demedi ama o yüzden kafam karıştı vitamin vermiş sadece
ebru_d_ gunsa1 Doğrudur evet yine haftaya gidince bi daha sorayım olmazsa folik asiti ama hiç kullanmadığımi belirttim mesela ona rağmen şunu al kullan demedi bana da, elevit diye bi vitamin verdi her gün 1 tane onu yutmami söyledi öyle 🙏🏻 içeriğinde folik asitte vardı evet ama 0.8 mg falandı çok değildi