Merhaba arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum 9+4 günlük gebeyim diş etim şişti iltihap oluştu daha önceden kanal tedavisi olduğum dişim ağrım yok çok şükür fakat beni korkutuyor gebelikte diş tedavisi olan var mı ? Ve evde bu iltihap için ne yapabilirim ?