Merhaba kızlar dün doktora gittim rutin kontrol şimdiye kadar hiç bir sıkıntı yoktu 30+3 deyiz buarada doktorum bebek gayet sağlıklı fakat eşinin rahme çok yakın bi yerde olduğunu solemismiydim dedi erken doğuma kanama ya ve normal doğuma engel teşkil edecek bir durum muş ıstirahat anı hareketler çekin bol bol dinlen dedi başina gelen var mi çok korkuyorum….😢