Merveeee45 sen bilirsin tabi ama erken gebelik testi varsa deneyebilirsin. Ben öğrendiğimde ovulasyonu sabah yapmıştım öğleden sonra 4 e kadar elimde test yapsam mı yapmasam mı diye beklemiştim😂 sonra bi cesaret kalkıp yaptım bi baktım pozitif 😂 ben çok sabırsızım böyle çıksaydı şu an bekleyemezdim😂