Deniz95 Şeker yüklemesi 27. Hafta da yapılır mı geç olur mu acaba? Bide şeker yüklemesi yapılırken aç tok fark eder mi?
rmdfile Deniz95 yapılır canım ben 26. Haftada yaptırdım 28 e kadar yaptırılabileceğini söylemişti doktorum. Aç olmak gerekiyor ve su da içilmemesi lazım.
Lalihhhh Deniz95 yapılır tabiki ben biraz geç kalmışım 29+2 de yapıldı aç olarak gitmeniz gerekiyor şu bile icmiyorsunuz , ben yanımda şeker yüklemesi içeceğini götürdüm ama hastaneden de veriyorlarmış tabi her her aynı olmayabilir.
Handeslife Deniz95 bende bu hafta yaptırdım. Aç gitmen gerekiyor. Ben 25 haftalık gebeyim. Açken kan alınıyor sonra 1 er saat arayla kan alınıyor
Bedis94- Ben yaptırmıcaktım istemiyordum fakat bebeğim iri ve gelişimi önde gittiği için doktor şekerden şüphelendi ve 28.haftada yaptırdı. Bi sakıncası olmaz ama yinede doktor bilgisi dahilinde yap. Sağlık ocağında yaptırırsan sabah erkenden aç git canım
Deniz95 Bedis94- rmdfile sağlık ocağı yapmıyormuş özel hastanede yaptıracağım doktor bir şeyden şüphelenmedi ama yapılsın dedi
Maviapril rmdfile 8-11 saatlik aclik gerekiyor. Ben ac gittim ama gece su icmistim. Testi yaptirdim. Su icmekten sikinti olur muydu nette hep ac gidin deniyor icecegi ictikten sonra su dahi icmeyeceksin deniyor. Acaba yalnismi yaptim gece su icerek
rmdfile Deniz95 benim de şüphelenecek bir şey yoktu eşim doktora günde 4 litre su içtiğimi söyleyene kadar🤗 hamdolsun sonuçlarım da normal çıktı 🤲🏻
Maviapril Deniz95 29 hafta da yaptirdim. Gecen hafta 28 de yaptirmaya gittim kustum icecegi iptal edildi test bu hafta yaptirdim.