Kimseyi korkutmak asla değil niyetim ama ben ilk bebeğimi gerçek düğüm yüzünden kaybettim. 39+4 günlükken kontrole gittiğimde kalp atışı duyulmadı normal doğum yaptıktan sonra gerçek düğüm olduğu anlaşıldı. Bebeğe giden kan akışı durduğu için oksijen alamayıp kalbi durdu. Gerçek düğüm çıkma oranı binde bir ölümle gerçekleşme ihtimali de yüzde 6 malesef ben o yüzde altıya girdim. Bir hafta önce nst de kalp atışları çok çok iyiydi. Hareketleri azaldı son günlerde meğerse kalp atışları yavaşlıyormus. Onun için son haftalarda bebeğin hareketlerini iyi takip etmek lazım. Allah kimseye yaşatmasın. Ben altı aydir bende değilim..