umudunannesiii Hamileligin son zamanları alttan muayene daha sık yapıldığından dolayı genital temizliği nasil yapıyorsunuz
Candice07 umudunannesiii ben agdaya gittim, hatta birazdan tekrar gidiciimm, haftaya bugun dogumum var da. 15 günde cıkıverdiler anlamadım bu ne hız..
Nazlideniz91 umudunannesiii Ben eşime kısaltma yaptırıyorum. Önceden lazer yapılırken bir tıraş makinesi almıştım, onunla kısaltıyor. Hamilelikte canım aşırı yanıyor kaşlarımı bile zor alıyorum.
escmrk umudunannesiii 19 haftalık oldum bende normalde jiletle alıyordum ama dün ağdaya başladım hem daha rahat olcak hemde göbeğim iyice çıktığında zorlanırım diye
Zelsonr umudunannesiii Bende agdaya gidiyorum canım haftaya gidicem inşallah tabi hamileliğimden önce de gittiğim için alışkınım ama hamilelikte biraz daha hassas oluyor mecbur çekiyorum🤷
Nazlideniz91 umudunannesiii Son haftalarda gerekli görürse her haftada bakabiliyor yerine göre. Açılma var mı diye. Sancı ve ultrason durumuna göre.
Ayseeemirinannesiii Jiletle kendim aliyorum canim burda venus iyi dediler aldim onunla aliyorum 37 haftaligim bende
Msydn6 Ayseeemirinannesiii Venüsün hangisini kullanıyordunuz acaba hangi başlıklısı güzel ? Bende almayı düşşnüyorum ama karar veremedim genellikle 3 bıçaklıyı mor veya mavi olanı tavsiye ediyolarda
Vildan_nn Msydn6 kesinlikle 3 almayın alırsanız 5 bıçaklı olanını alın rengi fark etmez 🤭 ne kadar bıçak o kadar iyi temizliyo 😉
eliffkrts Msydn6 5 bıçaklı olanını tavsiye ederim kendinden jelli, pembe renk en iyisi o, ağda yapmış gibi oluyor
Nazlideniz91 Taze_gebe Yok kısaltma yapan makineler oluyor ya onunla kısaltıyor. Can yakmıyor. Ağda vs bende süremiyorum şuan canım çok yanıyor.
Ferihan Taze_gebe 10 dk oldu Ağdadan geleli bende yeni başladım 2.gidişim bu ama büyük kolaylık cidden 1.5 ay oldu tek tük çıkıyor jilet çok zor hele ki son haftalarda 😌
Vildan_nn Msydn6 ağda gibi değil elbette ama görüntü olarak siyah kıl kökü kalmıyor pürüzsüz duruyo 🤭 tabi 3 gün sonra yine basliuo cikmaya jilet sonuçta kesin etki beklenmez .
1busraa Msydn6 siz hâlâ başakşehir cam sakura Hastanesi’nde mi dogurmayi dusunuyosunuz başka postlarda gördüm de o hastaneyi merak ediyorum bende
Lokumcuk Daha yeni halletmeye calıstım kontrolüm var artık her hafta alttan bakıyor. Acayip zorlanıyorum jiletle ya😔 her yerini görmek her yeri temizlemek imkansız. Göbegim den dolayı olmuyo
Mervekklkdmn umudunannesiii en son 29+5 te ağdaya gitmiştim şuan 35+3 olmama rağmen genetal bölgem ve bacaklarım yeni yeni çıkıyor haftaya 36+5 te tekrar bi ağdaya gidersem beni idare eder diye düşünüyorum. Doğum zamanına rahatsız edici şekilde olmaz herhalde.
Cerla Valla hep ağda kullandım artık zorlanıyorum yapmaya 33 hafta içindeyiz ani bişe olursa duşa girip jiletle temizlerim die düşünüyorum bu haftayıda atlatayım haftaya yine ağda yaparım son zamanlar yetişirse yine yaparım ama yetişmezse mecbur jilet