happywomen canım normal adet ne zamn oluyorsun mesala 28 gunde bır oluyorsan 7 gun once yada sonra gelmesı normaldir. Ama 40 gunden fazla olması problem. Benımde duzensız doktorlar bısey bulamadı stres dıyorlar senınde oyledır belkı kafana bıseylerı takmayınca normalleşiyordur ama baska sorunlarda olabılır