Emine5252 Guzel anneler hastaneye yatırım yapıldı rahimim açıldı düşük tehlikem var mis bunu yaşayan var mı acaba
Nurunannesiii12 Emine5252 geçmiş olsun neden oluyormus peki ? Inşallah atlatırsınız. Ağır bir is mi yaptınız yada cinsellik mi tetikliyor yoksa baştan beri mi tehlikeniz mi vardi.
Emine5252 Zeynepn suphe ile gitmedik aslında cinsiyet için biraz israr ettim doktor göremeyince vajinadan bakalım dedi ordu görüldü rahimin açıldığını
Esrelf Emine5252 bende rahim ağzı yetmezliği var. Belki sizdede vardır. Rahim ağzını dikiyorlar. Benimde 12. Haftada 2,5 cm açıklığım vardı.dikişten sonra 37. Haftada 1 tane doğan kızım var. Siz dikkat ederseniz çözümü var🌸🤗
Emine5252 Esrelf ayyyy insallahhh umut oldu şimdi bana bende yarın 14.haftama giriyorum dun geceden beri hastanedeyiz :(
Dry34 Bende duymuştım internet takip ettiğim bi doktor demişti, rahimi dikiyorlarmiş. Rabbim yardımcınz olsun inşallah
Emine5252 Dry34 enfeksiyon çıkınca antibiyotik tedavi verildi yarin için dikiş için konuşacak dedi doktorum
Emosss35 Emine5252 peki daha once agrin karinda sertlesme vs gibi durumlar okdumu ayni haftadayim bende korkuyorum
Esrelf Emine5252 üzülme üzülme. 20 haftadan sonra fark edilip erken doğanlar var. Öylesi daha kötü. Ne güzel erken farkedilmiş. Durumun kesinleşsin. Burda birsürü Dikişli(serkülajlı) Anne var. Bilgilendiririz seni😘
Nurunannesiii12 Emine5252 enfeksiyon yol açabiliyor muymuss?.Bende üşütmüştüm enfeksiyon ilacı kullanıyorum. 13 haftaligim. Allah im acil sifalar versin
beyzaa_ Emine5252 bazı kişilerde rahim ağzı uzunluğu kısa oluyor galiba. Cinsel hayatınızda biraz dikkatli olmalısınız. Rabbim yardımcınız olsun inşallah. 🤲🏻❤️