Gamze-gmz ben 24 haftalıkken iki gün üst üste misafir ağırlamıştım yemekli sürekli yemek yapmıştım çeşit çeşit ayakta kalmıştım sürekli akşam misafirler geldiğinde yanlarında oturacak halim bile kalmamıştı iki büklüm olmuştum yürüyemiyordum yatamıyordum çok kötü üç dört gün geçirdim sonra tövbe ettim bi daha kendimi öyle yormadım hiç 40 dakikadan fazla ayakta kaldığım zaman bel sırt ağrısından mahvoluyorum hareket edemiyorum 😢 hamilelikten önce bel ağrısı nedir hiç bilmiyordum hemşireyim 24 saatlik nöbetlerde 23 saat boyunca ayakta full çalıştığımı bilirim o Zamanlrda bile böyle ağrı çekmemiştim 😅 annelik çok zor gerçekten doğum sonrası hayal ediyorum kilolarım gitmiş nefes alışım düzelmiş bebeği anneme bi saatliğine bırakıp sahilde hunharca koşmayı hayal ediyorum Özgür özgür 😂