Kızlar benim rahmim ters (arkaya dönük) şu an 9+1 de olmamıza rağmen normal ultrasonla ne bebeği ne keseyi hiç göremedik. Hep vajinal ultrason ile görebiliyoruz. Size sorum şu Bebek büyüdükçe rahim normal haline dönecekmiş. Böyle bir şey yaşayıp sorun yaşayan var mı ? Doktorumdan çok memnunum. Bu durum için ekstra bir ilaç vs vermedi. Ama bunu yaşayıp tecrübe eden başka anneler var mı acaba aramızda?