Gokcelii benim bütün evim kaydırmaz kesme halılardan. 3 sene oldu hala ilk aldığım gibi, bende 3-4 sene idare etsin sıkıldıkça değişirim diye kesme halı aldım ama eskimedi bi türlü. Adanada yaşıyorum mayıs ayında yıkamaya veriyorum boyutları büyük olanları. Ekim gibi falan geri seriyorum. Hiç eskimedi.