Selaammm kısslarcıım,
Yeni gebe olanlar burda toplanıp birbirimize destek, fikir, tavsiye veririz diye düşündüüm 😊
Ben bugün 5 haftalık oldum. Haftaya Salı 5+6′da doktora gidicem inşallah keseyi ve bebeği görürüz 🙄😍
Sizde durumlar ne? Ne zaman öğrendiniz? Kaç haftalıksınız 🤗