Merhaba kızlar dün bebeğim çok hareketsizdi çok şey yedim ama hareketsizdi akşam da hastaneye gittim nst çektirmek içim korktum ama doktora gitmedim çünkü bende hemşireyim arkadaşlarım cekti ebe olan o zaman hareketlendi sancım felan da cıkmadı hareketleri başta azdı sonra iyi cıktı kalp atışları 120 130 140 cıktı ama ultrasona girmedim çünkü doktorum başkasıydı sizce bi sıkıntı olur mu 30 haftama girecem