zeytinkiz busracekerr abartılmadıgı sürece doktorum herşeyi yiyebilirsin dedi bana kabuklu deniz ürünleri hariç. Bende zaten ne kabuklu deniz ürünü ne sakatat yemiyorum normalde de yemem kola VS. İçmem. Ama canım cekerse en azından tadına bakarım 🤷
berilkus Hayır! bu başlığı görmeseydim keşke ☹️ En sevdiğim şey maalesef tüketmiyorum gebelikte ☹️ Ama çok istiyorum şu anda.
Purpura26 berilkus Ya canım doktor bana arada bir kahve ve günde 2 bardağı geçmicek şekilde açık çay içebilirsin demişti. Sende sorsan çok canın istiyorsa
berilkus Purpura26 Zaten şu an aklıma takıldı artık 😂 Fındık mı yesem unutmak için dedim şimdi de canım fındıklı nescafe istiyor 😂😂😂 içicem herhalde 😂
Purpura26 berilkus Yani günde 3 4 bardak kahve içenler var onlar için sakıncalı. Abartmadığın sürece arada bir içmekte bir sakınca yok bence 😊 bu arada bende çok severim fındıklı nescafe alıcam şimdi gidip haha 😅
Busehnm berilkus onu içmeyin iste :) sade kahveyi sütle yapıp içebilirsiniz ama hazır karisimların normalde de tuketilmemesi gerekiyor zaten.
Momozy Granül çözülen kahveleri hamile olmayan insanların bile içmemesi gerekiyor. Bence az miktarda filtre ya da türk kahvesini sütle içebilirsin daha sağlıklı olur.
Yasoo96 Sutlü nescafe yerine sutlu filtre kahve ic bence. Kendin katarsin sutunu de. Granul kahveler pek saglikli olmuyor cunku.
Baobap busracekerr her gün tüketiyorum. Aşırı kahve düşkünü biriyim ve gebelikte nasıl olcak diye çok üzülüyordum. İlk 3 ay kahveden tiksindim😂 sonra düzeldim. Günde bir fincan içiyorum. Hç bir zararı yok. 2 fincana kadar içilebilir. Birde sütlü içiyorsanız çok daha zararsız zaten.
Baloncuk41 Cok canin cekiyosa kafeinsiz kahve icebilirsin ben cok severdim ama hamilelikte sırf sütle yapsamda bi soğudum 2 kere anca icmisimdir çaya cok düskün oldum 🤦🏻♀️
Mercimek26 Ben kahveyi çok severim hamile olmadan önce günde 6-7 bardak içerdim. Şimdi kafeinsiz kahve aldım ondan günde iki bardak içiyorum. Doktorda içebilirsin dedi.
Minnosanne_2204 busracekerr ben 2-3 gunde haftada 1 Türk kahvesi yada 2si 1 arada tüketiyorum biseyde olmaz yani
Seda-1 busracekerr doktorun yanına girdiğimde nescafe içiyordu ve banada yaptırdı beraber içtik günde 1 bardak içmende sıkıntı yok dedi
aybarsdefne busracekerr kesin 2 bardak içerim günde benim için bağımlılık ve doktorum da sorun olmadığını söyledi 🤗
Zafsim0801 busracekerr ben sütü başka türlü asla icemem sutumunnn icine yarım kaşık koyarak iciyo um muska birlikte